24 June 2009

Finish...

Here is the last part of the game. Labels and comment labels. Those with text are both in Hungarian and English, so it's not a 6 pcs, but 6+3 pcs freebie. :))
If you comment on this post before midnight June 25, you could win a 50% off coupon!


If you managed to collect all six freebies, then you have got a summer freebie kit like this:



My first page created with this kit is here:


If you make a layout with the kit and send to me, I'd be very glad to publish it here.

The biiiiig draw going to be held on Friday! The prize is a 10 USD coupon!

11 comments:

Ányi said...

Én vagyok az első töltő, köszi-köszi!

Kriszta (hozak) said...

Köszönöm! Már az összegyűjtött készlet önmagában is szuper ajándék.

Noncsi said...

Tök szuperek a címkék is. Köszönöm szépen.:)
Sajnos a papírokról lemaradtam, mert nyaraltunk.:((

Osli said...

Nagyon szép ez a részlet is :)
Sajnálom, hogy vége :)

Secima said...

Most időben vagyok és semmi akadálya nem volt a letöltésnek. Köszönöm a lehetőséget. :)))

Ann said...

Én is köszönöm, csudaszép ez így együtt (is meg külön is) :)

altalena said...

Most töltöm én is, és ezzel meg is van a készlet! Úgy örültem a lehetőségnek, hogy ilyen szupi játékban részt vehetek, és lett egy nagyon klassz készletem:D

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search said...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Fourth of July - Red, White, and Blue post on Jun. 24, 2009. Thanks again.

Digi Free said...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 24 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 25 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Sabee said...

Nagyon tetszik!!Köszönöm én is. :) Sajna 1-2 részről én is lemaradtam :((

Jovi said...

Én csak erről az uccsóról csúsztam le, brühüm-brühüm:(((

Szunyo Design