1 June 2009

3rd week - Blog Candy

Here is the 3rd week's freebie! Ropes and ribbons. I've used a CU action from Monica Larsen to create stripped blue ribbon's fringed edge and green's knots.

I've already made a layout template with elements from the 3 freebie. And you? (Spoiler: next, 4th pack will be for certain a paper-pack. :)))

Do you have an idea what you want to see in the last 2 parts? If you do, write down in a comment and you could also win! I have ideas but I'm very concerned with yours'!

Have a nice play!

Attention: this part is here to download for a day only!

13 comments:

Ányi said...

Köszönöm, már vittem is ezt is :-)
Hogy mit szeretnék? Imádom a kapcsokat, bár ez nem kifejezetten ez a téma :-) De jöhetnek madárkák, halacskák vagy virágocskák is :-)
Ui: Írtam neked, nem kaptad meg?

Kriszta (hozak) said...

Nagyon jók ezek a szalagok és zsinegek! Amit még szívesen látnék az egy kis homok és kagylók és szeretem a wordartokat is.

E- mailemre várom válaszod.

Szunyo said...

Köszi, köszi!
E-mailetekre már elment a válaszom. :))

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search said...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Elements or Papers post on Jun. 01, 2009. Thanks again.

Digi Free said...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 01 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 02 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Ann said...

Én is vittem, köszi :)
Búvárfelszerelés, tengeri csillag? ;) Na jóóó, inkább csöndben maradok.
Kriszta homok-ötletéhez csatlakozom!

Jovi said...

Nekem is tetszenek, a halacskás a kedvencem:) Köszi!

Noncsi said...

Köszi Juca!
Már vittem is nagyon szuperek ezek a szalagok és zsinórok!!! :)

altalena said...

Nagyon köszönöm, már töltöttem is. Én nagyon szeretem az pacákat, maszatokat, indákat, virágokat,... ezeket szívesen látnék:)

Sabee said...

Köszönöm, én is vittem! Én is szívesen látnék wordartokat, vagy például varrásokat, kézi rajz hatású elemeket :) Ezek a gyengéim :)

Szilvii02 said...

Már töltöm is, köszi nagyon! Milyen jó lesz majd egybe látni a készletet...

Anonymous said...

Eisai vlammeni kai kompleksiki! Ante kai mamisou!

Osli said...

Tegnap dolgoztam, ezért erről lemaradtam. Azért kommentelek, hátha a végén mégis az enyém lehet ;)

Szunyo Design