17 May 2009

1st week - Blog candy

And the weekly game starts! :))

Here is the first freebie with 6 buttons in it. So you can guess the theme and colors of the full kit. Hope you like it!
You can read the rules in the previous post!
The freebie will be here to download only for 2 days after publishing. (Check the date and time below the post!)
You can comment before 24:00 CEST May 21, 2009. (Of course, feel free to comment later, although your comment will not be included in the draw. )
First draw is on May 22.
Good luck!
Sorry...

13 comments:

Ányi said...

köszönöm a gombokat, máris imádom őket :-)

BoBo said...

Köszönöm én is, nagyon tetszenek:-)

Jovi said...

Nagyon jó színei vannak, köszönöm:)

Digi Free said...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 17 May [LA 02:53am, NY 04:53am, UK 09:53am, OZ 07:53pm] ).

Szilvi said...

Szuper! Köszönöm! Igazán sokat sejtetető! Lesem a folytatást. ;)

Noncsi said...

Szuperek a gombok, köszönöm szépen. Jövök a jövő héten is.:)

altalena said...

Köszönöm, nagyon klasszak, elkezdtem a gyűjtést:)

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search said...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Elements or Papers post on May. 17, 2009. Thanks again.

Szilvii02 said...

Én is kezdem a gyüjtögetést, köszönöm a gombokat!

Kriszta (hozak) said...

Köszönöm a gombokat, már várom a következőt!:)

ilgya said...

Hú de izgi!!! ez az első ilyen játék amelyiken részt veszek...nagyon klassz gombok!

Ann said...

Jól megijedtem, hogy lemaradtam - de nem sikerült :D Jöttem én is gyűjtögetni, köszönöm és kíváncsian várom a folytatást!

Secima said...

Elfelejtettem kommentelni, de a gombok megvannak. :) Köszönöm szépen. :)

Szunyo Design